.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه بهره وری برای رشد تولید در مازندران تهیه می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار اینکه سه درصد از رشد اقتصادی باید از طریق بهره وری محقق شود، گفت:همه دستگاه های استان موظف به تهیه و تدوین برنامه بهره وری شدند.

به گزارش شمال نیوز، مفید غلامی راد در حاشیه جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان درباره اجرای برنامه ارتقای بهره وری در سطح دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در قوانین برنامه‌های توسعه و سند چشم انداز توسعه مقرر شده بود که سه درصد از رشد هشت درصدی را از طریق عوامل بهره وری کسب کنیم.

 

وی افزود: در مواد سه و ۵ قانون برنامه ششم توسعه هدفگذاری شد که برش برنامه‌ای دستگاه‌ها و بخش‌ها توسط دستگاه ملی تنظیم شود و در سطح استان بتوانیم برنامه بهره وری و چرخه عملیاتی را مستقر کنیم.

 

وی ادامه داد: تاکنون دستگاه‌های ملی این برنامه را انجام ندادند درحالی که در سطح استان ابلاغ شده بود که دستگاه‌ها برنامه بهره وری را ارائه دهند.

 

غلامی راد یادآور شد: باید بتوانیم در شرایطی که قرار است پنج درصد رشد را داشته باشیم، رشد در تولید را از طریق برنامه توسعه بهره وری در استان داشته باشیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران تصریح کرد: رشد تولید از طریق بهره وری باید محقق شود و همه دستگاه‌ها موظف شدند برنامه‌های بهره وری برای رشد تولید را تهیه وتدوین کنند.

 

وی با بیان اینکه برنامه بهره وری برنامه‌ای کلان است، افزود: این برنامه در راستای رسیدگی به فرایندها و خدمات رسانی و رشد تولید اجرا می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.